عسل طبیعی

معرفی انواع عسل های 100% طبیعی

عسل طبیعی

معرفی انواع عسل های 100% طبیعی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از نظر طب سنتی، عسل طبیعی و گرماندیده یک داروی موثر در درمان ناتوانی جنسی می باشد چون حاوی ویتامین E و روی و مواد معدنی دیگر می باشد که ثابت شده است که موادی که حاوی ویتامین E و روی هستند به درمان ناتوانی جنسی کمک می کنند و برترین داروی گیاهی برای کمبود اسپرم است.

داروی گیاهی برای کمبود اسپرم

معجون داروی گیاهی برای کمبود اسپرم و تقویت اسپرم:

۱ – چند عدد خرما را داخل شیر بز بگزارید تا به مدت یک شب خیس بخورد بعد مقداری عسل و پودر هل به آن اضافه کنید و بعد از مخلوط کردن نوش جان کنید. این مخلوط یک راه حل مناسب برای درمان ضعف جنسی می باشد و خیلی از نارسایی های جنسی مثل حتی عقیمی ناشی از کمبود تعداد اسپرم ها را بهبود می بخشد و بهترین داروی گیاهی برای کمبود اسپرم است.

۲ – یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی را در یک لیوان شیر تازه گرم حل کنید و دو قاشق ترکیب پودر کوبیده مغزهای پسته، گردو، بادام و بادام زمینی ذکر شده را به آن اضافه کنید و بعد از خوب مخلوط کردن نوش جان کنید که داروی گیاهی برای کمبود اسپرم است.


توجه : معجون های فوق برای آقایان و هم برای خانم ها مقوی هستند اما خانمهای محترم  توجه کنند که عسل یکی از مواد قاعده آور است و با اینکه قدرت باروری را افزایش می دهد اما باید مراقب باشید در ماه های اول بارداری از آن استفاده نکنید چون خطر سقط را افزایش میدهد.  اما در ماه های آخر بارداری خوردن عسل طبیعی بسیار مفید بوده و بدن را برای زایمان طبیعی آماده تر می کند.و بایستی به اندازه مصرف کنید چون مصرف بیش از اندازه از آن نیز باعث دیابت باداری می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی