عسل طبیعی

معرفی انواع عسل های 100% طبیعی

عسل طبیعی

معرفی انواع عسل های 100% طبیعی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

محلول عسل طبیعی با روغن زیتون و کمی آب لیمو برای دفع سنگ کلیه ها و درمان درد کلیه مفید است. (روزانه ۳ بار یک قاشق غذاخوری از آن خورده شود)

پژوهشگری روسی به نام نیوهول کشف کرد که افرادی که مشکل کلیوی دارند، با مصرف عسل طبیعی می توانند مجاری ادرار خود را به طور کامل ضد عفونی نمایند.

مواد قندی متفاوتی که در عسل طبیعی وجود دارد ورم های ادراری موجود در بدن را به صورت کامل از بین می برند و باعث درمان درد کلیه میشود

محققین بر این عقیده هستند که عسل طبیعی به طور مستقیم بر روی کلیه تاثیر می گذارد و ناراحتی های کلیوی را مستقیما از بین می برد و علاوه بر آن به طور غیر مستقیم سبب افزایش ادرار می شود.

همین افزایش ادرار یکی از مهمترین چیزهایی است که در عسل درمانی به وجود می آید و می تواند در درمان مشکلات کلیوی و درمان درد کلیه موثر باشد زیرا با افزایش خروج مایعات از بدن اکثر بیماری ها از بدن خارج می شوند و همین امر به تنهایی در بهبود وضعیت جسمانی بیمار تاثیر بسیار زیادی دارد.

با مصرف عسل طبیعی رنگ ادرار روشن تر می شود و میکروب های زیان آور  از سطح بدن خارجمی شوند.

درمان درد کلیه و  التهاب کلیه

یکی از راههای درمان درد کلیه و سنگ کلیه استفاده از عسل و برگ های گیاه پنیرک است

برای این منظور برگ های گیاه پنیرک را ریز کرده در یک فنجان آب بجوشانید سپس یک قاشق عسل و یک قاشق کره گاوی هم اضافه کنید .

مصرف مداوم این نوشیدنی گرم سنگ کلیه را حرکت داده و کلیه را پاک سازی میکند.

برای درمان درد کلیه مخلوط عرقیجات خارشتر، خارخاسک و اسطوخودوس ( از هر کدام یک لیوان ) همراه با مقداری عسل  (۲ قاشق سوپ خوری) برای دفع سنگ ریزه های کلیه و مثانه مفید خواهد بود.

نظرات (۱)

Kidney Pain Symptoms, Causes, and Treatment: Kidneys are an important part of the human body. Every year more than 50,000 people in the world die of various kidney diseases.

Kidney pain is caused by urinary tract infections, kidney inflammation, and stones. There are other problems that can cause kidney problems.

Don’t ignore back pain as it can also be kidney pain, nephritis is a very painful disease, there are various causes, if left untreated there is sometimes a risk of kidney loss.

Medical experts say that the symptoms of kidney disease include an increase in body temperature, difficulty in urinating, nausea, and vomiting.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی