عسل طبیعی

معرفی انواع عسل های 100% طبیعی

عسل طبیعی

معرفی انواع عسل های 100% طبیعی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نقرس نوعی بیماری التهاب مفصلی است که دردهای ناراحت کننده ای دارد. روش های خانگی و طبیعی برای درمان قطعی نقرس وجود دارد که به کمک آن ها می توان به سرعت این دردها را تسکین داد.

عسل طبیعی هم به دلیل اینکه pH منفی دارد یکی از مواد غذایی مفید برای مقابله با اسیداوریک محسوب می شود. زمانی که این مواد غذایی وارد بدن می شوند محیطی آلکانی خوبی مهیا می کنند که بدن بتواند پورین را در آرامش کامل دفع کند. برای بهره مندی بیشتر از ترکیب عسل و لیموترش پیشنهاد می شود که جوشانده ای با این دو ماده غذایی مفید تهیه کرده و در طول روز میل کنید که از بهترین روشها برای درمان قطعی نقرس است

درمان قطعی نقرس

برای درمان قطعی نقرس ، شما به یک لیتر آب، یک عدد لیموترش و 3 قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید. برای اینکار یک لیتر آب را داغ کنید و یک عدد لیموترش را با پوست داخل آن بیندازید. صبر کنید تا آب به جوش بیاید و 20 دقیقه به آرامی بجوشد. در نهایت ترکیب را صاف کرده و بعد از ولرم شدن ، 3 قاشق عسل به آن اضافه کنید.

یک فنجان از جوشانده را صبح به صورت ناشتا میل کنید. (بصورت ولرم)

یک فنجان دیگر حدود 15 دقیقه بعد از ناهار بنوشید.

یک فنجان دیگر نیز بعد از ظهر

آخرین فنجان را نیم ساعت بعد از شام میل کنید.

با همین روش ساده می توانید میزان اسیداوریک تان را به صورت طبیعی کاهش دهید.


سرکه سیب طبیعی که اغلب برای درمان سردرد و اسید معده استفاده می شود. در درمان قطعی نقرس و آرتریت  نیز موثر است.  اسیدیته در سرکه سیب به از بین بردن درد حاد کمک شایانی می کند همچنین با افزودن عسل طبیعی می توان به کاهش التهاب کمک کرد.

مبتلایان به نقرس برای کاهش علائم بیماریشان باید روزانه یک بار، ۲ قاشق مرباخوری از مخلوط سرکه سیب و عسل را میل کنند.


حدود 20 گرم موم عسل و صمغ کاج را گرم کنید . مقداری عسل به آن اضافه نما یید . می توان به هم زده و از این ضماد روی تکه پارچه کتانی مالیده و روی شست پا قرار دهید و بدین وسیله از درد و ورم مفصل کاسته می شود.

دم کرده دارچین و زنجبیل با عسل طبیعی برای درمان قطعی نقرس بسیار مفید است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی