عسل طبیعی

معرفی انواع عسل های 100% طبیعی

عسل طبیعی

معرفی انواع عسل های 100% طبیعی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

عسل طبیعی یک آنتی بیوتیک طبیعی است. این ماده طبیعی و مفید از عفونت و التهاب محل سوختگی پیشگیری می کند و برای درمان سوختگی بسیار موثر است. این ماده غذایی متعادل کننده طبیعی pH بوده به همین دلیل اجازه فعالیت را به باکتری ها نمی دهد، بنابراین با استفاده  موضعی باکتری های موجود یا عفونت  روی پوست را به سرعت نابود می کند و در درمان سوختگی موثر است.

درمان تاول سوختگی

عسل طبیعی به خنک شدن ناحیه سوخته کمک کرده و موجب از بین رفتن درد می شود. از این گذشته این ماده طبیعی در بهبود التیام زخم ایجاد شده روی پوست در اثر سوختگی و درمان سوختگی بسیار موثر و مفید است.

درمان سوختگی

درمان سوختگی با عسل

یک پژوهش نیوزلندی که در سال 2008 انجام گرفته ثابت کرده است که عسل بهبودی سوختگی‌های سطحی را تسریع می‌بخشد و برای درمان سوختگی مفید است

امروزه بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان‌های مختص سوانح سوختگی از عسل به‌عنوان یکی از بهترین داروهای طبیعی برای ترمیم بافت‌های آسیب دیده و سوخته و همین‌طور برای درمان عفونت‌های بافت درگیر استفاده می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی