عسل طبیعی

معرفی انواع عسل های 100% طبیعی

عسل طبیعی

معرفی انواع عسل های 100% طبیعی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اکثریت پژوهشگران به تأثیر عسل در کاهش اسیدیته و ترشی معده اشاره می‌کنند. گریگوریف گفته است که توانست بیماری او را فقط با محلول‌های عسل طبیعی درمان کند و به درمان قطعی رفلاکس معده برسد. تحقیقات بالینی نشان داده است علاوه بر این که عسل عامل مهمی برای کاهش اسید معده است، مصرف آن برای آن عده از افرادی که از کمبود اسید معده رنج می‌بردند، عاملی مهم در ایجاد تعادل اسیدیتۀ معده آنها شده است.

در بیمارستان مسکو برای پژوهشگرانی مانند مولر ثابت شده است که عسل شرایط تعادل را در ترشح شیره و اسید معده ایجاد نموده و حالت رفلاکس و ترشی معده را خنثی ساخته و نیز از حالت تهوع جلوگیری نموده و دردهای زخم معده را از بین می‌برد.

درمان قطعی رفلاکس معده

سوزش پشت جناغ سینه و سردل بر اثر برگشت اسید که به بیماری رفلاکس معده به مری شناخته میشود با مصرف عسل طبیعی می توان تا حدودی به درمان قطعی رفلاکس معده رسید.

توصیه می شود تا افراد مبتلا به ریفلاکس برای درمان قطعی رفلاکس معده ، قبل از خوردن هر وعده غذایی، یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی مصرف کنند.


درمان قطعی رفلاکس معده – درمان صد در صد رفلاکس

مصرف عسل، سبب تحریک این اسفنگتر شده و رشد مجدد این اسفنگتر را سبب می شود. در نتیجه با مصرف مداوم عسل این تحریک مدام صورت گرفته و سبب کاهش احتمال برگشت محتویات مری به معده می شود. علاوه بر این عسل خاصیت ضد میکروبی دارد و میکروب های مضر معده را از بین می برد و یکی از بهترین روشها برای درمان قطعی رفلاکس معده است

از بین عرقیات برای رفلاکس معده, عرق بیدمشک و عرق کاسنی برای درمان قطعی رفلاکس معده بسیار مناسب هستند. این عرقیات را با کمی عسل و آب مخلوط کرده و همچون شربت مصرف کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی